• produkcja muzyczna
  • kursy wideo, tutoriale
  • syntezatory, samplery
  • technologia muzyczna... i wiele więcej!
Koszyk (0) | Logowanie i rejestracja

Twój poziom odniesienia
w produkcji muzycznej

Sylenth1 od podstaw - okładka

Sylenth1 od podstaw

  • Wydawnictwo: 0dB.pl
  • Autor: Tomasz Wróblewski
  • Czas trwania: 3h 10min
  • ISBN: 978-83-935054-3-2
  • Rodzaj materiału: kurs wideo
  • Zawartość: 14 odcinków pokazujących jak tworzyć własne brzmienia w syntezatorze LennarDigital Sylenth1
Oglądaj za darmo wybrane fragmenty
Dostępne wersje:
  • online
  • download

Cena: 30 zł
Jeśli materiał występuje w wielu wersjach, o wybór zostaniesz poproszony po kliknięciu Kupuję. Aby dowiedzieć się więcej o korzystaniu z naszego sklepu, kliknij tutaj.

Sylenth1 od podstaw

Trance? Dance? Electro? Disco? Dubstep? Wszystkie te brzmienia uzyskasz mając tylko jeden syntezator! LennarDigital Sylenth1 to jeden z najlepszych na świecie instrumentów wirtualnych, z którego korzystają największe gwiazdy współczesnej muzyki.

Czego się nauczę?

Po obejrzeniu naszego kursu będziesz o Sylenth1 wiedział wszystko, a nawet jeszcze więcej. To jedyny tego typu materiał szkoleniowy, odkrywający przed Tobą wszystkie tajemnice Sylenth1, poznając które uzyskasz brzmienia na najwyższym profesjonalnym poziomie. Od miękkich barw solowych, poprzez bulgoczące basy, transowe pady i zabójcze brzmienia lead. Tworzenie każdej z nich omawiamy krok po kroku, tłumacząc dokładnie dlaczego stosujemy takie rozwiązania i jaka jest w tym rola poszczególnych modułów instrumentu.

Dlaczego mam wybrać akurat ten kurs?

Podobne materiały

Interesuje Cię tworzenie syntetycznych brzmień? Zapoznaj się również z naszym kursem Dubstep z syntezatorem Massive!

Przygotowany z najwyższą starannością, zrealizowany na najwyższym poziomie technicznym i merytorycznym kurs Sylenth1 od podstaw nie ma sobie równych wśród innych tego typu pozycji dostępnych na rynku. Każdy element syntezatora omawiany jest w kontekście jego praktycznego zastosowania i zilustrowany efektownymi przykładami: rzeczowo, profesjonalnie, bez kolokwializmów i uproszczeń. Do kursu dołączone są presety ze wszystkimi barwami, których tworzenie - od podstaw - omówiono w poszczególnych 14 lekcjach.

Sylenth1 to dość leciwy instrument, jest przecież tyle nowszych

Jeśli jakiś instrument wirtualny funkcjonuje na rynku od tylu lat, to trudno o jego lepszą rekomendację. Wśród użytkowników Sylenth1 znajdują się takie sławy jak Skrillex, David Guetta, BT, Tocadisco, Above & Beyond, Swedish House Maffia, Manuel Schleis i wielu innych. Po bliższym zapoznaniu się z tym instrumentem będziesz już wiedzieć dlaczego.

Wybrane fragmenty

Brzmienie padowe w stylu trance

Brzmienie padowe w stylu trance

Barwa solowa

Barwa solowa

Tworzenie brzmienia stopy perkusyjnej

Tworzenie brzmienia stopy perkusyjnej

Efekty w Sylenth1

Efekty w Sylenth1

Galeria

Szczegółowy spis zawartości

01. Pierwszy kontakt z Sylenth 1 (15:21)
  • - Opis instrumentu
  • - Presety i ich organizacja
  • - Funkcja przypadkowych ustawień brzmień
  • - Kasowanie zmian w presecie
  • - Preset Init
  • - Precyzyjne ustawianie i resetowanie kontrolek
02. Stopa perkusyjna - nasze pierwsze brzmienie (11:18)
  • - Od brzmienia Init do brzmienia wyjściowego
  • - Ustawienie pierwszego oscylatora
  • - Dostrajanie oscylatorów w instrumentach perkusyjnych
  • - Aplikowanie modulacji wysokości dźwięku
  • - Ożywianie brzmienia oscylatora fazą i odstrojeniem
  • - Wpływ parametrów modulacji na brzmienie
  • - Ustawianie drugiego oscylatora
  • - Włączenie filtru
  • - Dostrajanie parametrów modulacji
  • - Efekt Distortion
  • - Efekt EQ
  • - Zastosowanie kompresora
  • - Finalna korekcja ustawień
03. Filtry (12:26)
  • - Struktura filtrów
  • - Typy filtracji i manipulatory
  • - Filtry w praktyce
  • - Filtr główny i samooscylacja
  • - Funkcja Keytrack
04. Arpeggiator (24:25)
  • - Podstawowa funkcja arpeggiatora
  • - Dostępne tryby pracy
  • - Tryby Step i Chord
  • - Synchronizacja arpeggiatora w trybie muzycznym i czasowym
  • - Funkcja Gate
  • - Programowanie sekwencji
  • - Kopiowanie i wklejanie sekwencji na stronach arpeggiatora
  • - Przypadkowe ustawienia kroków arpeggiatora
  • - Funkcja Velocity w arpeggiatorze
  • - Programowanie głośności dźwięków
  • - Zerowanie kroków arpeggiatora
  • - Wybór innych parametrów sterowanych przez Velocity
  • - Programowanie długości nut i portamento
  • - Dodanie automatycznej modulacji filtru
05. Efekty (25:33)
  • - Struktura sekcji efektów
  • - Efekt Distortion
  • - Overdrive
  • - Foldback
  • - Clip
  • - Decimate
  • - Modulacja głębokości efektu Decimate
  • - Modulacja głębokości efektu Bitcrusher
  • - Efekt Distortion połączony z filtracją
  • - Phaser
  • - Chorus
  • - EQ
  • - Delay
  • - Reverb
  • - Kompresor
06: Obwiednie (13:43)
  • - Omówienie zadań obwiedni w syntezatorze
  • - Omówienie poszczególnych elementów obwiedni ADSR
  • - Narzędzia modulacji obwiedni
  • - Praktyczne zastosowanie obwiedni
  • - Tworzenie brzmień o charakterze perkusyjnym
  • - Przypisanie obwiedni do filtru
  • - Przetworzenie brzmienia perkusyjnego w melodyczne
07. LFO (13:47)
  • - Funkcjonalność generatorów wolnych przebiegów
  • - Tryby pracy i wpływ parametrów LFO na brzmienie
  • - Modulacja parametru modulacji
  • - Podwójna modulacja częstotliwości odcięcia filtru
  • - Potencjometry głębokości modulacji
  • - Dodawanie efektów do brzmienia
08. Ustawienia (12:54)
  • - Kontrolki przy klawiaturze
  • - Zakres odstrajania (bend range)
  • - Kółko modulacji, jego zastosowanie i programowanie
  • - Glide, legato i portamento
  • - Ustawienia polifonii i głosów
  • - Przełączanie między sekcjami syntezatora
  • - MIDI Learn i współpraca z kontrolerami sprzętowymi
  • - Regulacja Phase (fazy)
  • - Supersaw kontra „rój pszczół”
09. Bas „wooble” (09:42)
  • - Ustawienia oscylatorów w sekcji A
  • - Ustawienie filtru
  • - Ustawienie korektora
  • - Ustawienie kompresji
  • - Obwiednia dla efektu odstrojenia
  • - LFO dla modulacji częstotliwości odcięcia filtru
  • - Ustawienia oscylatora w sekcji B
  • - Filtr dla sekcji B
  • - LFO 2 sterujące filtrem sekcji B
  • - Ustawienia obwiedni 2
  • - Odsłuch wstępnie przygotowanej barwy
  • - Wzbogacanie brzmienia efektami
10. Barwa solowa 1 (09:38)
  • - Ustawienie oscylatora
  • - Ustawienie filtru i modulacji obwiedni
  • - Programowanie arpeggiatora
  • - Ustawienie efektu delay
  • - Ustawienie efektu pogłosu
11. Barwa solowa 2 (08:35)
  • - Omówienie barwy
  • - Programowanie części A
  • - Programowanie części B
  • - Ustawienie modulacji obwiedni
  • - Ustawienie filtru
  • - Dodawanie efektów
12. Pad typu trance (10:12)
  • - Omówienie barwy
  • - Ustawienia oscylatorów z uwzględnieniem odstrojeń i przesunięć fazowych
  • - Skopiowanie i wklejenie ustawień oscylatorów do sekcji B
  • - Uwagi odnośnie odstrojenia
  • - Komutacja i ustawienie filtrów
  • - Przypisanie kontrolera do filtru
13. Brzmienie typu portamento lead (08:04)
  • - Prezentacja barwy
  • - Omówienie barwy
  • - Ustawienie obwiedni i głosów oscylatora
  • - Ustawienie filtru
  • - Ustawienie obwiedni filtru
  • - Wzbogacenie brzmienia o efekty
  • - Ustawienie portamento
  • - Porównywanie różnych presetów
14. Brzmienie typu lush pad (12:19)
  • - Prezentacja barwy i ustawienia brzmienia wyjściowego
  • - Ustawienia czasów obwiedni
  • - Dodanie drugiego oscylatora i odstrojenie obu
  • - Ustawienie filtru
  • - Obwiednia filtru
  • - Efekt delay
  • - Efekt chorus
  • - Pogłos
  • - Końcowe regulacje
  • - Zakończenie kursu