• produkcja muzyczna
  • kursy wideo, tutoriale
  • syntezatory, samplery
  • technologia muzyczna... i wiele więcej!
Koszyk (0)

Twój poziom odniesienia
w produkcji muzycznej

Produkcja muzyczna + Dubstep z Massive - okładka

Produkcja muzyczna + Dubstep z Massive

Oglądaj za darmo wybrane fragmenty
Dostępne wersje:
  • online
  • download

Cena: 60 zł
Jeśli materiał występuje w wielu wersjach, o wybór zostaniesz poproszony po kliknięciu Kupuję. Aby dowiedzieć się więcej o korzystaniu z naszego sklepu, kliknij tutaj.

Produkcja muzyczna + Dubstep z Massive

Pakiet złożony z kursów wideo Produkcja muzyczna od podstaw oraz Dubstep z syntezatorem Massive.

Materiały powiązane

Nie chcesz kupować całego pakietu? Na naszej witrynie możesz nabyć oddzielnie każdy z kursów wchodzących w skład pakietu!

Prawdziwy bestseller

Produkcja muzyczna od podstaw to najchętniej kupowany kurs znajdujący się w ofercie 0dB.pl, którego nabywcami zostało już wiele tysięcy osób. I nie bez przyczyny, ponieważ ten wyjątkowy wideo-podręcznik pozwala zrozumieć, na czym tak naprawdę polega praca z materiałem muzycznym w cyfrowym środowisku DAW, i na co należy zwrócić szczególną uwagę, aby uzyskać profesjonalne rezultaty. W połączeniu z kursem Dubstep z syntezatorem Massive, gdzie wyjaśnione są techniki uzyskiwania interesujących syntetycznych brzmień, stanowi on świetny punkt startowy dla wszystkich pragnących tworzyć muzykę na komputerze.

Wybrane fragmenty

Produkcja muzyczna od podstaw
Zwiększanie głośności materiału

Zwiększanie głośności materiału

Znaczenie transjentów

Znaczenie transjentów

Filtry w praktyce

Filtry w praktyce

Kompresja równoległa na miksie

Kompresja równoległa na miksie

Dubstep z syntezatorem Massive
Budowa syntezatora Massive

Budowa syntezatora Massive

Tłusta partia basu

Tłusta partia basu

Świdrujące brzmienie efektowe

Świdrujące brzmienie efektowe

Galeria

Produkcja muzyczna od podstaw
Dubstep z syntezatorem Massive

Szczegółowy spis zawartości

Produkcja muzyczna od podstaw
01. Interfejs programu DAW (36:36)
  • 00:17 – Struktura programu typu DAW
  • 02:06 – Cockos Reaper – użytkowanie, zakup i funkcje
  • 04:07 – Programy DAW o innej strukturze
  • 05:16 – Podobieństwa programów DAW
  • 05:59 – Widok sesji i widok miksera
  • 06:26 – Skróty klawiaturowe – znaczące przyspieszenie pracy
  • 08:22 – Klipy audio i MIDI, import i obsługa
  • 11:39 – Klipy, pliki i edycja nieniszcząca
  • 12:28 – Metody zapisu i eksportu sesji
  • 13:47 – Rozwiązywanie problemów z otwieraniem sesji
  • 17:38 – Etapy produkcji muzycznej
  • 21:04 – Panel sterowania parametrami ścieżki audio
  • 22:12 – Dokonywanie nagrań wielośladowych audio
  • 22:59 – Efekty insertowe
  • 24:44 – Widok miksera
  • 26:02 – Hybrydowy widok sesji i miksera
  • 26:40 – Pasek transportu
  • 28:54 – Sprawne poruszanie się po projekcie
  • 34:04 – Grupowanie, przemieszczanie i kopiowanie
02. Siatka tempa (13:00)
  • 00:17 – Czym jest siatka tempa
  • 00:48 – Typy siatki tempa
  • 03:29 – Funkcja przyciągania (Snap to grid)
  • 04:15 – Opcje siatki
  • 05:41 – Czasowe wyłączanie przyciągania
  • 06:10 – Wybór elementów przyciągania
  • 07:14 – Zaawansowane opcje tempa projektu
  • 10:08 – Master tempo
03. Grupy, miks i wysyłki (27:45)
  • 00:17 – Historia rozwoju mikserów audio
  • 02:29 – Miksery interfejsów audio i programów DAW
  • 03:26 – Rodzaje miksów
  • 03:46 – Tworzenie grup w programie DAW
  • 06:17 – Grupy w warstwach (podgrupy)
  • 08:05 – Tworzenie grup dla sekcji instrumentów
  • 10:07 – Kontrola poziomów i kolejność prac podczas miksu
  • 13:55 – Kompresja równoległa na całym miksie
  • 16:46 – Tworzenie i zastosowanie wysyłek dla pogłosów
  • 17:14 – Ustawianie pierwszego pogłosu
  • 23:27 – Ustawienie drugiego pogłosu
  • 24:56 – Synteza dwóch typów pogłosu
04. Nasz słuch a kompresja (08:33)
  • 00:17 – Podstawowe zasady działania narządu słuchu
  • 01:11 – Szkolenie słuchu
  • 01:46 – Narząd słuchu jako kompresor
  • 02:55 – Zakresy działania słuchu
  • 03:46 – Określanie kierunku w kontekście kompresji
  • 06:06 – Dominujące znaczenie transjentów
05. Kompresja – wprowadzenie (05:17)
  • 00:17 – Procesory dynamiki
  • 00:59 – Threshold
  • 01:54 – Ratio
  • 03:46 – Zwiększanie głośności materiału
06. Budowa kompresora, część 1 (12:56)
  • 00:17 – Kompresor jako automatyczny regulator głośności
  • 00:45 – Elementy kompresora
  • 01:22 – Blok tłumienia
  • 01:55 – Kompresja VCA
  • 02:40 – Prostownik sygnału sterującego
  • 03:48 – Znaczenie poszczególnych regulatorów
  • 04:19 – Zjawisko nadtłumienia (overlimiting)
  • 05:34 – Zaawansowane kształtowanie obwiedni sygnału
  • 09:39 – Porównanie trybów feed-forward i feed-backward
  • 11:56 – Charakterystyka kompresora typu 1176
07. Budowa kompresora, część 2 (19:29)
  • 00:17 – Podstawowe regulatory w praktyce
  • 07:27 – Charakterystyka przejścia (kolano kompresji)
  • 12:15 – Elementy wpływające na brzmienie kompresora
  • 15:29 – Funkcje automatyki w kompresorach
  • 17:03 – Tryb linkowania kanałów
08. Typy kompresorów (FET) (07:19)
  • 00:17 – Tranzystor FET
  • 01:37 – Układ sterowania
  • 02:16 – Urei 1176 – historia i zastosowanie
  • 04:33 – Problemy kompresorów FET
  • 05:13 – API 2500 – inny sposób kompresji FET
  • 06:15 – Szum i jego redukcja
09. Typy kompresorów – optyczne (10:36)
  • 00:17 – Zasada pracy i elementy kompresora LA-2A
  • 03:12 – Charakterystyczne cechy kompresorów optycznych
  • 04:35 – Kompresory optyczne Joemeek
  • 05:29 – Kompresory „pseudooptyczne”
  • 07:12 – Cyfrowe emulacje kompresorów optycznych
  • 09:28 – Wady kompresorów optycznych
10. Typy kompresorów – VCA i Vari-mu (06:33)
  • 00:17 – Kompresory VCA (typ dbx)
  • 03:14 – Kompresory Vari-mu (typ Fairchild)
  • 05:28 – Charakterystyka kompresora Vari-mu
11. Kompresor kontra limiter (15:16)
  • 00:17 – Podobieństwa i różnice
  • 01:57 – Podstawowe zastosowanie kompresora
  • 05:46 – Podstawowe zastosowanie limitera
  • 08:50 – Kompresor czy limiter?
  • 14:14 – Zniekształcenia w limiterze
12. Obróbka dynamiki w praktyce (22:08)
  • 00:17 – Cztery zastosowania kompresji
  • 02:22 – Kompresja ograniczająca
  • 04:31 – Kompresja dla podniesienia głośności
  • 10:05 – Kompresja jako edycja dynamiki
  • - Struktura transjentu
  • - Ocena struktury czasowej
  • - Kreowanie obwiedni kompresją
  • 16:45 – Kompresja masteringowa na sumie
13. Kompresja wielopasmowa (15:50)
  • 00:17 – Pryncypia i zakres wykorzystania kompresji wielopasmowej
  • 03:48 – Ustalenie częstotliwości podziałów
  • 08:02 – Ustawienie parametrów kompresji dla pasma niskiego
  • 13:08 – Ustawienie parametrów kompresji dla pasma środkowego
  • 14:19 – Ustawienie parametrów kompresji dla pasma wysokiego
14. Korekcja barwy dźwięku (23:03)
  • 00:17 – Wprowadzenie
  • 00:58 – Pasma w korektorze oktawowym
  • 08:34 – Brzmienie dobrego korektora graficznego
  • 11:37 – Pierwsze zastosowania korekcji
  • 12:24 – Wstępna produkcja czy korekcja śladów?
  • 14:18 – Typy filtrów – wprowadzenie
  • 14:39 – Zastosowanie analizatora VST
  • 15:56 – Filtry pasmowe i emulacja API 560
  • 17:21 – Filtry parametryczne i emulacja SSL 4000
  • 18:10 – Filtry półkowe, HF/LF i rezonansowe
  • 20:40 – Filtry w praktyce
15. Korekcja w praktyce (27:31)
  • 00:19 – Wprowadzenie
  • 01:00 – Widmo i korekcja przebiegu sinusoidalnego
  • 02:49 – Widmo i korekcja przebiegu piłokształtnego
  • 04:39 – Widmo i korekcja przebiegu prostokątnego
  • 05:49 – Widmo i korekcja szumu białego
  • 06:53 – Korekcja barwy bez użycia korekcji
  • 08:33 – Korekcja stopy zestawu perkusyjnego
  • 10:19 – Korekcja brzmienia werbla
  • 11:16 – Korekcja gitary elektrycznej
  • 13:22 – Korekcja basu
  • 17:43 – Zaawansowana korekcja werbla
  • 19:27 – Korekcja wokalu
  • 22:20 – Korekcja brzmienia hammonda i gitary solowej
16. Podstawy MIDI w programie Cubase (28:30)
  • 00:17 – MIDI jako format uniwersalny
  • 01:27 – Podłączenie klawiatury MIDI
  • 01:55 – Tworzenie ścieżki instrumentalnej
  • 04:23 – Opcje wyboru źródła MIDI
  • 05:12 – Przypisywanie kontrolerów w Quick Control
  • 07:20 – Przygotowanie do nagrania MIDI i zapis
  • 08:53 – Odtwarzanie nagranego materiału
  • 09:46 – Edycja w Key Editor (edytor pianolowy)
  • 13:52 – Nagrywanie bitu za pomocą kontrolera
  • 15:57 – Edycja w Drum Editor (edytor perkusyjny)
  • 17:46 – Edycja brzmień perkusyjnych
  • 19:36 – Przygotowanie bitu do renderingu
  • 21:52 – Opcje eksportu bitu do postaci WAV
  • 23:39 – Przygotowanie partii basu
  • 25:11 – Edycja w trybie In-Place (w oknie projektu)
  • 26:46 – Edycja brzmienia basu w kontekście bębnów
  • 27:50 – Eksport basu do postaci WAV
Dubstep z syntezatorem Massive
01. Wstęp (3:46)
  • Omówienie możliwości instrumentu
02. Struktura (9:05)
  • Budowa syntezatora
03. Oscylatory (17:41)
  • Źródła dźwięku w Massive
04. Oscylator modulujący (13:00)
  • Źródło modulacji oscylatorów i filtrów syntezatora
05. Feedback (7:52)
  • Moduł sprzężenia zwrotnego jako dodatkowe źródło dźwięku
06. Filtry (16:59)
  • Elementy kształtowania barwy i dynamicznej kreacji dźwięku
07. Obwiednie (20:23)
  • Sterowanie parametrami z uwzględnieniem zmian w funkcji czasu
08. Macro i Side-Chain (12:50)
  • Grupowanie parametrów do współbieżnej edycji
09. Bas w stylu reese (14:39)
  • Tworzenie charakterystycznego brzmienia tłustej i nasyconej partii basu
10. House opener (12:55)
  • Kreowanie basu z modulacją bazującą na filtracji
11. FX 1 (10:14)
  • Świdrujące brzmienie efektowe zsynchronizowane z tempem
12. Talking bass (14:44)
  • Charakterystyczna dla dubstepu partia "mówiącego basu"
13. Dodatki (22:13)
  • Budowa dodatkowych brzmień ubarwiających aranżację
14. Końcowy montaż (19:39)
  • Ostateczne zgranie projektu oraz wstępny mastering