• produkcja muzyczna
  • kursy wideo, tutoriale
  • syntezatory, samplery
  • technologia muzyczna... i wiele więcej!
Koszyk (0) | Logowanie i rejestracja

Twój poziom odniesienia
w produkcji muzycznej

Produkcja muzyczna w praktyce - okładka

Produkcja muzyczna w praktyce

  • Wydawnictwo: 0dB.pl
  • Autor: Tomasz Wróblewski
  • Czas trwania: 10h 45min
  • ISBN: 978-83-935054-5-6
  • Rodzaj materiału: kurs wideo
  • Zawartość: 10 obszernych lekcji poświęconych praktycznym aspektom pracy z muzyką
Oglądaj za darmo wybrane fragmenty
Dostępne wersje:
  • online
  • download

Cena: 120 zł
Jeśli materiał występuje w wielu wersjach, o wybór zostaniesz poproszony po kliknięciu Kupuję. Aby dowiedzieć się więcej o korzystaniu z naszego sklepu, kliknij tutaj.

Produkcja muzyczna w praktyce

Potężna, nie mająca sobie równej pod względem zawartości i przydatności porcja wiedzy obejmującej większość zagadnień związanych ze współczesną produkcją muzyki w oparciu o oprogramowanie DAW i procesory wtyczkowe oraz stand-alone.

Zawartość

Całość składa się z 10 obszernych części i bazuje na wykorzystaniu takich programów jak Apple Logic Pro X, Ableton Live, Bitwig Studio, Cockos Reaper, Steinberg Cubase/Nuendo, Propellerhead Reason, a także Adobe Audition, Sony Sound Forge, Audacity i Synchro Arts Revoice Pro 3.

Czego się nauczysz?

Darmowe lekcje!

Zapoznaj się z darmowymi lekcjami pochodzącymi z tego kursu:

W swym najnowszym kursie Tomasz Wróblewski rozprawia się z mitami, pokazuje źródła problemów, które nie pozwalały Ci uzyskać satysfakcjonującego miksu i opisuje sposób użycia nowoczesnych narzędzi, dzięki którym zapanujesz nad swoją produkcją muzyczną. Wprowadza w tajniki profesjonalnej obróbki wokalu, a także pokazuje, w jaki sposób dokonać miksu i masteringu nagrań na potrzeby współczesnych mediów strumieniowych omijając wszelkie czyhające na Ciebie pułapki.

Dzięki temu kursowi posiądziesz wiedzę dostępną do tej pory tylko dla wtajemniczonych i wąskiego kręgu zawodowców. Tu nie ma wyjaśniania najprostszych pojęć i powtarzania po raz kolejny jak działa kompresor i korektor - tu jest praktyczne pokazanie tego, co pozwoli przenieść Twoją produkcję muzyczną na zupełnie inny, w pełni profesjonalny poziom.

Dowiesz się między innymi jak radzić sobie z szumem i dynamiką w nagraniach lub torze sygnałowym, jak kreatywnie i efektywnie wykorzystać sidechain (kluczowanie) w większości popularnych DAW, nauczysz się używać procesorów splotowych (convolution) do realizacji standardowych, niestandardowych i zupełnie zwariowanych zadań.

Oprogramowanie

W kursie wykorzystane zostały następujące programy:

  • Apple Logic Pro X
  • Ableton Live
  • Bitwig Studio
  • Cockos Reaper
  • Steinberg Cubase/Nuendo
  • Propellerhead Reason
  • Adobe Audition
  • Sony Sound Forge
  • Audacity
  • Synchro Arts Revoice Pro 3

Poznasz dokładnie wszystko to, co kryje się za muzycznie brzmiącymi zniekształceniami, tzw. analogowym ciepłem oraz w jaki sposób wykorzystać różne formy zniekształceń w swoich utworach. Zobaczysz także, że stosowanie filtrów górnoprzepustowych wcale nie jest „lekiem na całe zło”, że w konsekwencji może doprowadzić do zrujnowania miksu i nauczysz się panować nad tą sytuacją, z której istnienia niewiele osób zdaje sobie sprawę.

Resampling

Znajdziesz odpowiedź na pytanie, w jaki sposób powstają współczesne utwory EDM/IDM, bazujące na technice wielokrotnego resamplingu i dowiesz się jak wykorzystywać ją w praktyce. Masz problem z dopasowaniem brzmienia stopy i basu w swoich produkcjach? Nowatorska technika, jaką opracował autor kursu pozwoli Ci go rozwiązać dosłownie w ciągu kilku minut, bez względu na to, z jakim programem DAW pracujesz.

Obróbka wokalu

Kłopoty z wokalem? Nie chce zabrzmieć tak jak w komercyjnych produkcjach i wciąż wydaje się zbyt amatorski? Zobacz jak robią to zawodowcy i jakich używają narzędzi. Wielu z nich bardzo pilnie strzeże swoich sekretów, ponieważ to zwykle wokal jest kluczem do uzyskania profesjonalnych rezultatów. W tym kursie opisano krok po kroku wszystko to, czego nie powiedzą Ci realizatorzy, włącznie ze specjalnymi technikami osadzania wokalu w miksie.

Mastering

I wreszcie mastering. Ale nie taki zwykły, którego opis znajdziesz wszędzie. Mówią Ci coś takie nazwy jak AAC Plus, R-128, IBU1770, LUFS, MFiT, True Peak czy ISP? Odnoszą się one do współczesnego masteringu pod kątem mediów strumieniowych, radia DAB itd., czyli wszystkich mediów teraźniejszości i przyszłości. Robienie „masteru pod CD” dziś już nie interesuje nikogo - ważne jest brzmienie Twoich utworów w iTunes, Spotify i innych miejscach w internecie, gdzie obecnie kupuje się muzykę. W tym kursie zaprezentowany zostanie taki mastering od początku do końca, ze wszystkimi szczegółami i objaśnieniem kluczowych technik.

Wybrane fragmenty

Źródła szumu

Źródła szumu

Filtr górnoprzepustowy - zniekształcenia

Filtr górnoprzepustowy - zniekształcenia

Mastering - finalna obróbka

Mastering - finalna obróbka

Stopa i bas - Ableton Live

Stopa i bas - Ableton Live

Jeżeli chcesz wiedzieć jak...

  • dokonać profesjonalnej obróbki wokalu...
  • opanować do perfekcji technikę sidechain...
  • uzyskać profesjonalny miks...
  • wykonać nowoczesny mastering...
  • uzyskać charakterystyczne analogowe ciepło...
  • poprawić jakość Twoich nagrań...
  • uzyskać idealne współbrzmienie stopy i basu...
  • zrozumieć działanie procesorów splotowych...
  • ...a przede wszystkim - tworzyć lepszą muzykę...

...to Produkcja muzyczna w praktyce jest właśnie dla Ciebie!

Kompleksowy kurs

Produkcja muzyczna w praktyce to kurs na miarę drugiego dziesięciolecia XXI wieku. Obecnie muzykę tworzy się, miksuje i finalizuje w zupełnie inny sposób niż kilka lat temu, zatem potrzebna jest inna wiedza i inne umiejętności niż do tej pory. Pomysł na muzykę i sposób jej wykonywania to Twoja sprawa. Jednak trzeba jeszcze sprawić, by zabrzmiała tak samo, albo jeszcze lepiej niż wszystko wokół. I właśnie o tym jest ten kurs.

Galeria

Szczegółowy spis zawartości

I. Kluczowanie sidechain (2h 5min)
  • 01. Wstęp (10min)
  • 02. Logic Pro X (14min)
  • 03. Live (16min)
  • 04. Bitwig Studio (17min)
  • 05. Cubase/Nuendo (13min)
  • 06. Reason (15min)
  • 07. Reaper (14min)
  • 08. Bramkowany delay (10min)
  • 09. Sterowanie rytmiką (9min)
  • 10. Bramkowanie pogłosu (7min)
II. Efekt przesterowania (1h 22min)
  • 01. Podstawy (20min)
  • 02. Przesterowanie na wysyłce (11min)
  • 03. Przesterowanie - Live i Logic (26min)
  • 04. Przesterowanie - Cubase/Nuendo (9min)
  • 05. Przesterowanie - Reaper (11min)
  • 06. Przesterowanie - Reason (11min)
III. Procesor splotowy (51min)
  • 01. Procesor splotowy - Reaper (21min)
  • 02. Procesor splotowy - Logic (19min)
  • 03. Procesor splotowy - Live (11min)
IV. Redukcja szumu (59min)
  • 01. Wstęp (5min)
  • 02. Źródła szumu (6min)
  • 03. Bramkowanie (3min)
  • 04. Noise print - profil szumu (11min)
  • 05. Audacity (6min)
  • 06. Audition, Sound Forge (18min)
  • 07. iZotope RX4 (10min)
V. Problemy z filtrem górnoprzepustowym (15min)
  • 01. Zniekształcenia (12min)
  • 02. Faza (3min)
VI. Dubstepowy bas (1h 39min)
  • 01. Wprowadzenie (21min)
  • 02. Podstawy programowania w Serum (33min)
  • 03. Barwy wavetable w Serum (16min)
  • 04. Resampling i partia basu (29min)
VII. Stopa i bas (39min)
  • 01. Reaper (20min)
  • 02. Live, cz. 1 (11min)
  • 03. Live, cz. 2 (8min)
VIII. Edycja intonacji wokalu (1h 12min)
  • 01. Revoice Pro, cz. 1 (10min)
  • 02. Revoice Pro, cz. 2 (12min)
  • 03. Revoice Pro, cz. 3 (13min)
  • 04. Revoice Pro, cz. 4 (14min)
  • 05. Logic Pro X (7min)
  • 06. Cubase/Nuendo (11min)
  • 07. Reaper (5min)
IX. Miks wokalu (29min)
  • 01. Kompresja i korekcja (13min)
  • 02. Efekty (16min)
X. Współczesny mastering (1h 8min)
  • 01. Normalizacja głośności (17min)
  • 02. Poziomy międzypróbkowe (10min)
  • 03. Konfiguracja sesji (9min)
  • 04. Finalna obróbka (32min)