Regulamin

1. Podstawowe informacje

Spis zawartości

§ 1

0dB.pl jest sklepem internetowym oraz serwisem internetowym, którego właścicielem jest firma 0dB.pl Tomasz Wróblewski z siedzibą w Zgierzu przy ul. Owsianej 23, 95-100 (NIP: 7321036442, REGON: 471018989), wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie 0dB.pl.

§ 2

W serwisie 0dB.pl odwiedzający mogą kupować materiały mające charakter szkoleniowy z zakresu produkcji muzycznej. Materiały edukacyjne dostępne są w wersjach cyfrowych (z możliwością pobrania na dysk twardy lub uzyskania dostępu z poziomu przeglądarki internetowej) oraz na nośnikach fizycznych, takich jak płyty DVD. Dostępne wersje są symbolizowane przez ikony widoczne na stronie każdego produktu. Formy materiałów szkoleniowych oferowanych przez nasz Serwis to między innymi kursy w formie klipów wideo, książki w wersji cyfrowej (ebooki) oraz szkolenia internetowe organizowane w określonym dniu o określonej godzinie.

§ 3

1. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej, wydanej w roku 2014 lub późniejszym i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce internetowej.

2. Do realizacji zamówień konieczna jest włączona obsługa JavaScript oraz obsługa plików cookies w używanej przeglądarce internetowej.

2. Składanie zamówienia

§ 4

1. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż drogą elektroniczną lub wysyłkową – nie obsługujemy Klientów w siedzibie firmy.

2. Aby złożyć zamówienie, należy załadować w przeglądarce internetowej stronę z wybranym produktem, a następnie kliknąć myszą przycisk „Kupuję” lub inny przycisk (odnośnik) informujący o rozpoczęciu procesu kupowania produktu.

3. Użytkownik zostaje poinformowany o dodaniu wybranego produktu do wirtualnego koszyka oraz o możliwości sfinalizowania zamówienia. Instrukcje dalszego postępowania zostaną wyświetlone na ekranie.

4. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.

5. Jeżeli został zakupiony produkt w wersji na nośniku fizycznym, konieczne jest wypełnienie danych koniecznych do zrealizowania wysyłki, takich jak adres dostawy lub, w przypadku dostawy za pomocą usługi Paczkomaty InPost, numeru telefonu.

6. Dostęp do produktów w wersji cyfrowej zostaje udzielony na czas 14 (czternastu) dni po zakończeniu zamówienia poprzez wysłanie Użytkownikowi wiadomości na podany przez niego adres e-mail z adresem, który po wklejeniu do przeglądarki umożliwi przeglądanie zakupionych zasobów w wybranej wcześniej formie. Dostęp do materiałów w wersji cyfrowej może zostać przedłużony na życzenie Zamawiającego.

7. Zamówienie uznaje się za zakończone w momencie zakończenia procesu płatności (wpłynięciu środków na konto wybranego w zamówieniu operatora płatności).

3. Rozwiązywanie umów

§ 5

1. Zamawiający – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub przez wiadomość e-mail w terminie 20 (dwudziestu) dni od dnia dostarczenia przesyłki lub uzyskania dostępu do materiałów w wersji cyfrowej.

2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu dla produktów zakupionych na nośnikach fizycznych, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a 0dB.pl zwraca należność za zwrócone zamówienie Zamawiającemu – konsumentowi. Zwrot niezwłocznie realizowany jest poprzez operatora płatności obsługującego transakcję obejmującą zwracany produkt w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności (np. poprzez zwrot na rachunek bankowy lub zasilenie karty, którą dokonano płatności).

4. Postępowanie reklamacyjne

§ 6

1. W przypadku, gdy okaże się, że zakupiony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.

2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek sklepu 0dB.pl, który pokrywa związane z tym koszty.

3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, sklep 0dB.pl zareklamowany towar odsyła na własny koszt.

4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru sklep 0dB.pl informuje o tym Zamawiającego poprzez e-mail lub telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi sklep 0dB.pl.

5. Polityka prywatności

Polityka prywatności serwisu 0dB.pl omówiona została w osobnym dokumencie: Polityka prywatności.