To nie jest wiadomość na Prima Aprilis, ale najprawdziwsza prawda. Harman, mający w swoim portfolio takie firmy jak JBL, Crown, AKG, Digitech i wiele innych, chyba nie znalazł już żadnej firmy pro-audio na rynku i postanowił kupić magazyn Newsweek (i to bynajmniej nie w kiosku na rogu). Jego zakup ograniczył się wprawdzie wyłącznie do wersji amerykańskiej, ale i tak sensacja jest spora. Sam proces zakupu też nie był typowy, bo odbył się poprzez aukcję. Szczegółów transakcji i kwoty nie podano.
Sydney Harman, właściciel korporacji Harman, komentuje to tak: „Newsweek to ogólnoświatowe dziedzictwo. Jestem bardzo zadowolony z możliwości pracy z The Washington Post Company i rodziną Grahamów, a wydawanie prasy jest dla mnie nowym wyzwaniem biznesowym i technologicznym.”
Zorientowani mówią, że Newsweek miał w tym roku 70 milionów dolarów strat, więc skala tego biznesu jest duża, ale raczej po stronie ujemnej…