Cała Prawda o Produkcji Muzyki (Bez Kompresji…)

Opublikowano przez

Pierwszy powakacyjny felieton Bez Kompresji! Na czym polega różnica między dawnym nagrywaniem a współczesną produkcją? Czy użycie kompresji, korekcji i innych efektów jest obowiązkowe?

Universal Audio Sphere jako wehikuł czasu?

Opublikowano przez

20 legendarnych mikrofonów w Sphere LX, 38 – plus nagrywanie stereo – w Sphere DLX. Jak obiecuje producent – brzmienia od The Beatles i Beyouncé do Radiohead i Franka Sinatry. Jednym słowem Neumann, Telefunken, AKG, Sony i wiele innych w jednym mikrofonie.

Focusrite Scarlett 2i2 4 Gen

Opublikowano przez

Czwarta generacja ma przedwzmacniacze z blisko 70-decybelowym wzmocnieniem, przetworniki z profesjonalnych urządzeń RedNet, nowy wzmacniacz słuchawkowy, Auto Gain, Clip Safe, Loopback, nowe wskaźniki i jak zawsze bogaty zestaw dodatkowego oprogramowania.

Lampowy Gainlab Bishop z genialną kompresją

Opublikowano przez

Ten biskup (Gainlab Bishop) to intrygujące połączenie lampowego przedwzmacniacza z dwustopniową kompresją optyczną i funkcjami rozjaśniania dźwięku, które wywołają uśmiech na twarzy każdego realizatora.

Co i jak miażdży Warm Audio WA-2MPX

Opublikowano przez

Bardzo rzadko zdarza mi się aż tak wychwalać jakikolwiek produkt, ale w przypadku najnowszego Warm Audio WA-2MPX (i jego jednokanałowego odpowiednika WA-MPX) nie miałem żadnych wątpliwości, co udowodnię testem i prezentacją. Plik do pobrania.

Meyer Sound Amie dla nieznających ograniczeń

Opublikowano przez

Monitory studyjne Meyer Sound są równie wysoko cenione jak systemy nagłośnieniowe tej firmy. Zwłaszcza tam, gdzie pracuje się z dźwiękiem do filmów, ale nie tylko.

„Closer“ , czyli nagrywanie w domu złym i dylematy z samplingiem

Opublikowano przez

Studio na miejscu zbrodni, zapożyczone dźwięki, kontrowersyjny tekst, Mellotron Lennona, fascynująca produkcja, szaleństwo i chłodna kalkulacja. Jeden z najważniejszych utworów lat 90. rozłożony na soniczne atomy.

Poniżej znajdziesz wideo z całą sesją odtworzoną od początku do końca a także odnośniki do plików ZIP zawierających finalne zgranie (WAV) oraz stemy (FLAC).

Zapisz się,
aby pobrać materiał

Aby pobrać ten materiał, konieczne jest podanie adresu email. Dzięki temu otrzymasz ode mnie informacje o najnowszych materiałach na 0dB.pl.

Wprowadzając swój adres email, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od 0dB.pl. Nie otrzymasz więcej niż jednej wiadomości w miesiącu. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji.

Jeśli Twój adres email znajduje się już na liście 0dB.pl, nie zostanie on dodany ponownie.

RME 802 FS – na ten interfejs czekało wielu profesjonalistów

Opublikowano przez

Pierwszy RME 802 pojawił się w 2014 roku. Najnowszy 802 FS jest najtańszym z 19-calowych Fireface. Zobacz, czym się różni od pozostałych i czy ma to jakieś znaczenie.

Kultowy Manley Massive Passive w starciu z wtyczkami

Opublikowano przez

Zanim porównam brzmienie lampowego korektora Massive Passive z jego wirtualnymi odpowiednikami, opowiem czym jest korekcja pasywna, jakie są jej zalety (wady?) i jak z niej korzystać.

sE Electronics BL8 dla tych, którzy nie znają litości

Opublikowano przez

SE Electronics pokazuje nam, że BL8 można przeciągnąć nawet po szutrówce. Ale i bez tej prezentacji daje się zauważyć, że to bardzo solidne i przydatne narzędzie do prac, w których nikt nad mikrofonem się nie zlituje.